استقلال مقابل شهرداری تبریز متوقف شد
نوشته شده توسط : alireza

دیدار تیم های استقلال و شهرداری تبریز از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی در حضور كمتر از هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه اول شهرداری تبریز در یكی از حملات خود تیر دروازه استقلال را لرزاند و شاگردان مظلومی نیز در دقایقی حملاتی داشتند اما بی نتیجه بود.
در نیمه دوم آبی پوشان فشار بیشتری به دروازه شهرداری تبریز وارد كردند اما این فرصت ها را از دست دادند تا بازی با تساوی بدون گل پایان یابد.

استقلال با این تساوی 34 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. شهرداری تبریز نیز با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده هفدهم قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود. وی به ایمان مبعلی از استقلال در دقیقه 40 و رسول پیرزاده از شهرداری تبریز در دقیقه 43 كارت قرمز نشان داد تا دو تیم با 10 بازیكن به بازی ادامه دهند. همچنین به طهماسبی و گودرزی از شهرداری تبریز كارت زرد داد.

بازیكنان استقلال:
وحید طالب لو، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، مهدی امیرآبادی(46- لوییز)، جواد شیرزاد، كیانوش رحمتی، مجتبی جباری، ایمان مبعلی، امیدرضا روانخواه(82- دسوزا)، اسماعیل شریفات، آرش برهانی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیكنان شهرداری تبریز:
مسعود همامی، علی انصاریان، مهدی محمدپور(62- میثم بائو)، ابراهیم ابرقویی، بهنام داداش وند( 73- محمدرضا زینال خیری)، حبیب گردانی، رسول پیرزاد، محمدرضا طهماسبی، شهرام گودرزی، وریا غفوری، سعید دقیقی( 89 - بابك حاتمی)
سرمربی: حمید درخشان





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: